Contact Us
פרויקטי תכן

פרויקטי תכן

פרויקט תכן נלמד במהלך השנה הרביעית ללימודים, למשך כל השנה. בסוף כל סמסטר מתבצעת הערכת התוצרים בהשתתפות שופטים מהתחום. ניתן לבחור בין פרויקט בתחום אוירונוטיקה או בתחום אסטרונוטיקה.

פרוייקט Aeolus הוא פרוייקט ארבע-שנתי רב מערכתי המבוצע על ידי סטודנטים בשנתם הרביעית מהפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון- המכון הטכנולוגי לישראל, בשיתוף פעולה מלא עם מפאת ורפאל.

מטרת העל של הפרוייקט הוא הוכחת היתכנות וייצור של כטב"ם אוטנומי מהיר המנוע ע"י מנוע סילון.

המטרה של הפרויקט הינה בניית מערכת המורכבת משני כלים שהם דאון בעל מנוע ורחפן (quadcopter), המטרה של המערכת הנה שימוש ברחפן לנשיאת הדאון לגובה רב לאחר מכן שחרורו של הדאון לדאייה לטווח 20 קילומטרים וביצוע משימת גלישה וביות ללא המנוע, ואז חזרה בעזרת המנוע לנקודת ההתחלה בבטחה.

פורמולה סטודנט היא תחרות בינלאומית בין סטודנטים כאשר סטודנטים מכל אוניברסיטה מתכננים ובונים רכב מרוץ ומתחרים איתה בתחרות שנתית. הקבוצה מחולקת למספר צוותים, המטרה של צוות אווירודינמיקה היא לתכנן את התכן האווירודינמי של הרכב על מנת לשפר את ביצועיו.

ה-DriveSat הוא לוויין מסוג  CubeSatבגודל2U  שפותח על ידי סטודנטים בשנה ד' ומובל על ידי מכון אשר לחקר החלל בטכניון.

פרויקט  עוסק בפיתוח מדגים טכנולוגיות בתחום האוירואלסטיות, שיוכל לשמש כפלטפורמה למחקרים עתידיים בתחום.

תכנון, פיתוח וייצור פלטפורמה המורכבת מאלמנטים, בעלת יכולת התפצלות של האלמנטים, והפעלה של האלמנטים באופן עצמאי ובמקביל זה לזה.

פיתוח  כלי טיס בעל היכולות הבאות: תצפית קדמית ושידור תמונה לכוחות ימיים, המראה ונחיתה אנכית מסיפון, מעבר לטיסה אופקית במהירות עד 50 מטרים בשנייה וריחוף מעל היעד למשך כחצי שעה.

פורמולה סטודנט היא תחרות בינלאומית בין סטודנטים כאשר סטודנטים מכל אוניברסיטה מתכננים ובונים רכב מרוץ ומתחרים איתה בתחרות שנתית. הקבוצה מחולקת למספר צוותים, המטרה של צוות אווירודינמיקה היא לתכנן את התכן האווירודינמי של הרכב על מנת לשפר את ביצועיו.

הפרויקט עסק בפיתוח גישה חדשה ליירוט רחפנים עויינים בסביבה אורבנית.

הגישה מבוססת על רחפן (נקרא DID בהקשר של הפרויקט) המורכב משלושה רחפנים קטנים יותר (ID כשמם בפרויקט), המקבל מתחנת קרקע מידע על רחפן עויין המתקרב, וטס לעברו. זמן קצר לפני ההתנגשות, DID מתפרק, ושלושלת ה- ID נפרשים ופורסים רשת אל מול המטרה, וכך, מגדילים את סיכויי היירוט.

Drivesat  הוא פרויקט סטודנטיאלי אשר מטרתו להדגים מספר טכנולוגיות מתקדמות במערכות ה-cubesat: הראשונה, מערכת הנעה חשמלית VAT  Fig 2המבוססת על קשת הנוצרת בין קאטודה לאנודה. השנייה, גלגל מומנטום MW אשר מבוסס על כונן קשיח Fig 3. בשנה זו שהיא השנייה לפרויקט הצוות שלנו התקדם כברת דרך לצורך מימוש המשימה. צוות ההנעה עשה צעדים גדולים בבדיקות האינטגרציה בין המנוע לבין מערכת המחשב המוטס (OBC). צוותים אחרים התמקדו בפרופיל המשימה בחלל ותכן הניסויים. צוות הבקרה יצר אלגוריתמים רובסטיים לזיהוי ובקרה על המצב הזוויתי של הלווין במצבי הטיסה השונים. צוות המבנאות ווידא שהמבנה והרכיבים ופעלו בצורה תקינה במהלך השיגור והטיסה.

בשנים האחרונות ניכרת גדילה מסיבית של ערי מטרופולין בכל העולם. בעקבות כך קיימת עלייה בתנועה ובעומסים בכבישים ועולה צורך לכלי תחבורה אווירי. מטוס אורבני אשר ממריא אנכית כבר איננו בגדר חלו ם. כיום כלים רבים בתצורות שונות אשר ממריאים אנכית נמצאים בתהליכי פיתוח בשלבים שונים. על פי החזון, בעתיד הקרוב רכבים שקטים ולא מזהמים שכאלה יהיו נפוצים בערים הגדולות וישמשו להעברת נוסעים ומטען בזמינות גבוהה ובמהירות, ויהוו פתרון לבעיית הניידות בתוך העיר ומחוצה לה.

לתכנן, לייצר ולבחון את ביצועיו של טיל ניסוי למטרות מחקר ולימוד, ובחינת  טכנולוגיות "טיליות" שונות.

פרויקט Aeolus הינו פרויקט רב מערכתי ארבע שנתי עבור סטודנטים בשנה האחרונה ללימודיהם בפקולטה לאוירונאוטיקה וחלל בטכניון – מכון טכנולוגי לישראל, בשיתוף פעולה מלא עם מפא"ת ורפאל. הפרויקט עוסק בתכנון והבאה לכדי יכולת הטסה אוטונומית לחלוטין של כטב"ם מהיר המונע ע"י מנוע סילוני.

פרוייקט "כנף אווירואלסטית" A3tb Active Aeroelastic Aircraft Testbed, עוסק בפיתוח, מימוש והדגמת יכולות אוירואלסטיות ובניית מדגים אשר יוכל לשמש כפלטפורמה למחקרים עתידיים בתחום עבור הלקוחה, פרופ' דניאלה רווה.

במסגרת פרויקט גמר ללימודי תואר ראשון בפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל, תוכנן רחפן על בסיס דרישות לביצוע משימה שהוגדרה על-ידי מפא"ת. התצורה הנבחרה הינה Ducted fan – רוטור בודד בתוך שרוול. לאורך הפרויקט בוצעו תכן וייצור של כלי מדגים בקנה מידה מוקטן, נבנה טייס אוטומטי ונערכה סדרת ניסויים שבסופה הכלי טס ויוצב בכוחות עצמו.

הפרויקט המוצג להלן מציג את תהליך הפיתוח והתכנון של מטוס ריסוס חקלאי שיפעל בצורה אוטומטית (ללא טייס). הפרויקט בוצע בהנחיית מר שמר שלו ובהיוועצות עם גורמים מקצועיים בהם אורן עשת – טייס ניסוי ברת״א, ניר לפידות – טייס כיבוי ראשי בכימניר וינון בהט – טייס ריסוס ראשי בכימניר. דגם המנהרה הודפס ע"י חברת "ארן". מטרת הפרויקט הייתה להראות היתכנות פיתוח וייצור אב טיפוס ראשוני

פרויקט פורמולה טכניון החל לראשונה בשנת 2013 כיוזמה סטודנטיאלית. מאז בכל שנה הצוות מתכנן, מפתח ומייצר רכב מירוץ חדש בהתאם לחוקים ולנהלים של ליגת FSAE ומתחרה בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות אל מול צוותים מאוניברסיטאות מכל העולם. זהו הפרויקט הסטודנטיאלי הגדול ביותר בטכניון (כ-50 סטודנטים משתתפים בכל שנה), המורכב ממהנדסים צעירים המגיעים מרקעים תרבותיים ואקדמאיים שונים. הפרויקט משלב בין התכנים התיאורטיים הנלמדים בהרצאות לבין יישומים בעולם האמיתי ומקנה לסטודנטים את ההזדמנות לפתח יכולות בעולם ההנדסה, הייצור וההנהגה. מאז 2016 סטודנטים מהפקולטה לאווירונאוטיקה וחלל לוקחים חלק בפרויקט זה כפרויקט גמר.

כחלק מפרויקט גמר בתואר ראשון להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון ועל ידי שיתוף פעולה עם חברה ביטחונית, נבנה פרויקט, שמטרתו הינה פיתוח כלי טיס בעל יכולת תצפית קדמית לכוחות ימיים, תוך שילוב יכולת המראה ונחיתה אנכיים מסיפון, טיסה במהירויות המגיעות עד ל- 50 מטר לשנייה, יכולת שהייה ביעד למשך חצי שעה. כל זאת תוך נשיאת מטען מועיל של עד 3 ק"ג ויכולת שידור לאחור.

פרויקט Firefly הינו מערכת נחיל רחפנים שתוכננה עבור איתור וניתור שריפות. מטרת המערכת לתת מענה למערך הכבאות ולייעל מציאה וניתור של שריפות בשטחים פתוחים.

לוויין הדרייבסט הינו פרויקט המפותח על ידי צוות סטודנטים בשנה הרביעית לתואר ראשון מהפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון, אשר מונחה על ידי יעקוב הרשקוביץ. התוצר הסופי של הפרויקט יהיה ננו-לוויין ניסיוני מתקן CubeSat 2U המתוכנן להיות מדגים טכנולוגיה עבור מנוע פלסמה חדש וגלגל מומנטום המבוסס על רעיון חדשני, וישלב את יתר המערכות מרכיבי מדף.

מטרות הפרויקט: תכן מפורט וייצור של טיל לימודי בעל יכולת הנצלה לשימוש רב פעמי, למטרות מחקר, בדיקה והדגמה של טכנולוגיות בתחום הטילאות.

הפרויקט מתבצע בשיתוף פעולה יחד עם קבוצה מ-TUM (Technical University of Munich), במימון רפאל ומפא"ת.

AEOLUS הוא פרויקט מערכתי תלת שנתי, בשיתוף הטכניון, מפא"ת ורפאל שמטרתו היא הוכחת היתכנות והוצאה לפועל של כלי טיס בלתי מאויש, אוטונומי, מהיר, המונע באמצעות מנוע סילוני. בשנה הראשונה לפרויקט, הסטודנטים השותפים בו, ביצעו תהליך תכן קונספטואלי וראשוני של הפלטפורמה על כל תת מערכותיה. תהליך התכן כלל ניסוי מנהרה עם דגם מודפס, כמו גם ניסויי מנוע מגוונים בשני מנועי טורבו סילון מחברת AMT Netherlands – OLYMPUS ו PEGASUS הנבדלים זה מזה בקוטר ובדחף שביכולתם לייצר.

פרוייקט פורץ דרך בתחום המחקר האוירואלסטי. מטרת הפרוייקט: פיתוח ומימוש מדגים טכנולוגי שיהווה פלטפורמה למחקרים עתידיים להדגמת יכולות אוירואלסטיות. במהלך השנה הראשונה בוצע תכן מולטידיסיפלינארי הכולל תכן הנעה, בקרה ומבנה לפלטפורה בתצורת כנף מעופפת (מטוס ללא זנב) המבוסס על BFF של לוקהיד מרטין. המבנה תוכנן לייצור בהדפסת תלת מימד, ואירוע השיא של השנה היה טיסת הבכורה ביוני 2019 בכפוף להוכחת עמידה בדרישות קלוב התעופה האזרחית.

צוות “Technion Aerial Systems”, המורכב מסטודנטים בפקולטות להנדסת אווירונאוטיקה וחלל, הנדסת חשמל, הנדסה אזרחית והנדסת תעשייה וניהל, ביצע את תהליך התכן, ייצור, ניסויי טיסה ופריסה בשטח של מערכת אווירית בלתי-מאויישת למטרות חילוץ והצלה, ובכך זכה במקום מרשים בתחרות שנערכה במדינת מרילנד.

מסמך זה מתאר את עבודתו של צוות אווירודינמיקה בפרויקט פורמולה טכניון 2017.
המסמך מרכז את תהליך התכן האווירודינמי והמכאני וכן תהליכי הייצור, ומרכז תובנות ולקחים למען עבודה עתידית בעולמות תוכן רלוונטיים.

קבוצת הסטודנטים מהפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל ומהפקולטה להנדסת חשמל בטכניון זכו במקום השלישי ב’תחרות המטוס האוטונומי’ במרילנד.

הפרויקט המוצג להלן מתייחס לאפיון ותכן של מטוס אירובטי לתצוגות תעופה.

פרויקט דאון התובלה הרפואית הינו פרויקט שקם בעקבות בקשה של דר' דין נחמן, קצין חיל הרפואה, כתוצאה מהצורך לספק ציוד רפואי נרחב בפרק זמן קצר לפצועים בשטח בזמן מלחמה. זאת תוך מינימום סיכון של אנשי צוות אוויר נוספים.

בשנים האחרונות גוברת המודעות לקבלת חשמל ממקורות אנרגיה טבעיים. אחת הדרכים היעילות ביותר היא הצבת טורבינות רוח באזורים בהם הרוחות חזקות דיו.

פרויקט הרחפן הלוגיסטי (כטב"מ אספקה), הינו פרויקט שנוצר מתוך הצורך למלא חלל בשרשרת האספקה הצבאית הקיימת. מטרת הפרויקט היתה התנסות בבדיקת היתכנות ותכן ראשוני של כטב"מ  כפתרון לבעיה קיימת.

פרויקט SAMSON הינו פרויקט לוויין חדש, המובל ע"י הטכניון ונתמך ע"י רפאל, אלביט מערכות, תע"א ועוד גופים ישראלים רבים העוסקים בתחום החלל. סמסון מיועד לכלול 3 ננו לוויינים, שתוכננו לפי סטנדרט ה-Cubesat.

פרויקט "כנפי נשרים – פלטפורמת שיגור אווירית למיקרו-לווינים" הינו פרויקט גמר במסגרת תואר ראשון בפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל שבטכניון, חיפה.

מטרת הפרויקט היא יצירת מערכת המאפשרת שיגור מיקרו-לווין והכנסתו למסלול נמוך סביב כדור"א באמצעות כלי-טיס בזמן המעוף.

קבוצת הסטודנטים מהפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל ומהפקולטה להנדסת חשמל בטכניון זכו במקום השני ב’תחרות המטוס האוטונומי’ במרילנד.

פרויקט זה, עוסק בהסבה של מטוס מנהלים מקטגוריית Large Cabin לכדי מטוס נוסעים אזורי. המטוס שנבחרה להסבה הינו ה-ABJ-100, אשר פותח גם כן במסגרת פרויקט גמר בהנחיית מר משה עטר, בשנת הלימודים תשע"ד 2014. השם שנבחר למטוס החדש הינו ARJ-100 (Advanced Regional Jet).

צוות משותף של סטודנטים מהפקולטה להנדסה אווירונאוטית וחלל ומהמחלקה למדעי המחשב בהנחיית המרצה דרור ארצי פיתח מערכת מוטסת המבצעת תצפית (Reconnaissance), זיהוי מטרות, העברת תיקשורת והטלת מטענים למטרה וכל זאת בצורה אוטונומית לחלוטין. המערכת השתתפה בתחרות היוקרתית של ארגון AUVSI שהתקיימה בחודש יוני 2014 בשדה וובסטר שבארה"ב.

פרויקט UESA  הינו פרויקט חדש ושאפתני המשלב בתוכו מספר טכנולוגיות חדישות במטרה ליצור מטוס נוסעים בינוני בעל הנעה חשמלית ונקייה אשר יהיה מסוגל לנחות ולהמריא ממסלולים קצרים ביותר.

פרויקט מטוס מנהלים מתקדם, או Advanced Business Jet Project, הינו פרויקט שמטרתו העיקרית הייתה התנסות בתכן מלא של כלי טייס, משלב התכן הראשוני עד שלב התכן המתקדם.

פלורה הוא מטוס תובלה חקלאי, אשר תוכנן להובלת פרחים ממושב נאות הכיכר שבנגב לנתב"ג.

מערכת אוטונומית מוטסת, המתוכננת על ידי צוות סטודנטים לתואר ראשון, תשתתף בתחרות שנתית בארה"ב.

Samson, named after the biblical hero, is a heavy transport wing-in-ground-effect aircraft designed by a team of students

The object of this project is to design a micro-satellite using hyperspectral wide field imaging for exploring marine and coastal environments.

The scientific objective of the student project LUNGRA (LUNar GRAvity) is the precise mapping of the lunar gravity field, based on satellite-to-satellite tracking. In view of the renewed interest in lunar missions there is a great interest in mapping the lunar gravity field and understanding its mass anomalies.

The objective of the team was to design and build a small uninhabited aerial vehicle (UAV) to be used as an In-Flight Simulator (IFS).

The team participated in the Design-Build-Fly (DBF) competition, organized by AIAA which took place at Webster Field, St.

The projects aim was to design, build, and test and fly a solar powered unmanned aerial vehicle (UAV) with the final goal of breaking the world record for flight distance under certain limitations.

The competition took place on April 21st 2006, at Cessna Aircraft Co. in Wichita, KS, USA. The team was required to design and build an aircraft in about six months taking into account the limitations laid down by the DBF competition management.

IKARUS – is a reusable manned aerospace vehicle for civilian and tourism use. It is designed to reach space limit altitude, and cover a significant ground distance within less than an hour.

Stereoscopy in space is the spatial 3-D or “stereo” observation of related 2-D images, showing the same object under different viewing angles.

ClockSat is a nano-satellite designed to perform in orbit tests and checks, thus granting the atomic clock space qualifications.

The goal of the project was to design a canister launched UAV with high payload to MTOW ratio and with long endurance. Its unique set of properties places it in the global market.

Today one of the most interesting and constantly developing fields of turbo-machinery is micro-jets. In spite of the micro size industrial projects usually last years and require a large team of experienced engineers.

The heliosinchronous autonomus microsatellite Terra-SAR escorting and recording
(HAMSTER) project is a very small satellite, composed of off the shelf parts only and weighs only 75 kg, the estimated cost including the launch is 4.1 M$.

"…the sky is surely open to us… Minos rules everything, but he does not rule the heavens…"

Tetra-Ptera is a flapping winged MAV designated to fly in low speeds and indoor areas, and is capable of carrying a camera as a payload.

           Tech-Away, the Technion – Israel Institute of Technology's entry in the 2008-2009 AIAA Design/Build/Fly competition, in Tucson, Az. The goal of the design was to maximize the competition score, which is a combination of the report score and total flight score.

A jet engine has been designed based on a list of requirements from the client.
The main if which were: the limitation on the exterior diameter that shall not exceed 210 mm, a minimal thrust of 845 N and a maximum specific fuel consumption
of 0.12236 kg/(N×hr).

Our mission was to design a space elevator, including all of its subsystembs.

IRENA is a concept of regional navigation system based on a formation of a mother satellite and four small daughter satellites in GEO.

Ducted fan vehicles can hover but also perform inflected cruise at high speeds. The preliminary design has to begin from the basic physics in order to get an optimized vehicle design, for a given requirement.

AKKA is a surveillance system that consists of a HALE UAV. The UAV becomes airborne by a large cargo plane, which delivers it to its target area. Upon arrival, the UAV deploys its wings and ascends to the desired height  and conducts an 80 hour surveillance mission

This project deals with an educational scheme concerning design of the cooling method of a turbojet engine turbine rotor of.

One of the main fields in the satellite business is Little LEO Messaging Services. A possible use for such systems is automated meter reading – collection and distribution of small portions of data from various sources over large areas

Our goal was to design a mechanical fish that is capable of swimming at 5 body lengths per second. Not many aquatic animals have been adapted to reach this speed

Both world aspiration for an ecological, clean environment and a constant rise in fuel prices increase the demand for "green renewable" energy. Wind energy is one of the biggest sources of it.

"Flying Susita" is a Flying vehicle planned to carry 4 passengers in it. It reaches cruising speed of 215 km/h, maximum speed of 253 km/h and travel speed of 160 km/h, when in single gas refueling it travels 400 kilometers/flies 600 km.

BATMOBILE is a project Designed Built and Flown within the framework of the Technion Aerospace Engineering Faculty design project. The project is subjected to limitations dictated by the AIAA/Cessna/RMS Student Design/Build/Fly Competition.

Ducted fan vehicles can hover but also perform inflected cruise at high speeds. The preliminary design has to begin from the basic physics in order to get an optimized vehicle design, for a given requirement.

DBF (Design Build and Fly) is an annual competition, held in the US and conducted by AIAA. Every year, a new set of rules is published, trying to simulate real life scenarios that future aeronautical engineers will deal with in their career.

A growing swarm of ~15,000 pieces of large debris in are being tracked by NORAD radars. Such a cloud of debris would prevent any future launching of new spacecraft

Project objectives: To design a cost-effective system capable of autonomously locating people in distress in oceanic surroundings and relaying their distress signal and location immediately to rescue forces.

SAMSON– Space Autonomous Mission for Swarming and Geolocation with Nanosatellites is a satellite mission led by the Technion, supported by the Israeli space industries and integrated with student teams.

The project's objective is to design an unmanned aerial vehicle (UAV) following the next requirements.

The Ghost Glider is a UAV designed to deliver a supply crate of up to 1 ton over a gliding distance of 75[km] and a drop altitude of 7[km].

The “FIFA” system (Fire – Fighting Airship) is a remote controlled heavy lift airship which is designed to help fight forest wildfire. The “FIFA” system can operate 24 hours a day and can carry 20 tons of water and fire retardant.

Today the flight industry contributes 2% of the world's carbon emissions. Till 2050 it is expected to get up to 3%. This paper presents the solution for the problem – the design of a 50 passengers electrical motorized aircraft – D2R. Creating a new innovative, multi discipline and feasible design

The VAMOSS project (Volcanic Ash Monitoring Satellite System) was designed to give scientists and policy-makers information about the movement of volcanic ash clouds during volcanic eruptions. The ash clouds during the eruption of the Icelandic volcano Eyjafjallajökull in April 2010 closed airspace in over twenty countries in Northern Europe. The economic damage was estimated at 5 billion US dollars. Volcanic eruptions on a similar scale occur every few years at various locations around the world. The VAMOSS system provides worldwide coverage of volcanic ash cloud progression, using three LEO satellites. During a crisis, governments and airlines can receive updated and reliable information, enabling more exact assessments regarding the level of danger to aircraft in particular areas. Determination of dangerous or forbidden flight zones can be carried out in real time, changing with the progression of the event. Rapid determination of dangerous flight zones can significantly reduce estimated economic damage. The total estimated cost for the project, including launching all three satellites into orbit, is $600 million (US). The mission duration is five years.

As part of the undergraduate studies the students in the faculty of aerospace engineering are required to participate in a yearlong design project of an aerospace system. In our project we were required to design an unmanned aerial vehicle (UAV) for instruction in flight tests and demonstration of flight test techniques. The tests will be based on the subjects studied in aerospace engineering such as stability and control, instruments, performance and propulsion.
We started off by reviewing all the main configuration aspects of UAV design and we made a list of a lot of possibilities for each aspect. We narrowed this list to 3 main configurations of UAVs that we thought were the best fitted for the design specification, using methods of conceptual design we evaluated the 3 configurations, and we found the configuration most suited for this project. We made a comprehensive survey of similar UAV in order to estimate the weight of the TeachAir UAV. We used design specification in order to define the main characteristic of the TeachAir UAV.
As part of the design process we placed high emphasis on aerodynamic issues including optimization of the airfoil, wing geometry, flaps, tail and ailerons and the drag coefficient was calculated. Another topic that we constricted on was propulsion and flight performance, this included finding the required power needed to meet design specifications and the engine and prop that can deliver them. After producing the propulsion system the flight characteristics and flight envelop were found. Using the characteristics we found we chose off the self components in order to comply with the design specification and planned the internal arrangement in order for our platform to be stable in all flight scenarios.
We then gave our attention to the design of the control system, performing stress analysis on critical parts and building a smaller scale model. During the design of the control system all of the control and stability were calculated, in addition, a simulation of six DOF was made and two controllers of pitch angle, and angle of attack due to elevator deflection were designed. Furthermore a thorough stress analysis of the forces and moments in the wing and in the main landing gear was made. Following the analysis the geometry and material of the wing beam and the landing gear were determined.
Besides theoretical work we also designed and built a small scale model which has the same aerodynamic properties as the TeachAir UAV. The process includes designing a CAD model and executing it in the faculty’s laboratory.
During this project we experienced the design process of a UAV aircraft including preliminary and specific sub system design, the entire process taught us a lot about the design aspects of aircraft and the considerations that need to be made during this process.
"DBF – Design Build and Fly" is an annual competition held by the AIAA and Cessna in the US. Each year different missions are specifiedת trying to simulate real-life aeronautic challenges with limiting rules. This year’s competition simulated a passenger aircraft carrying passengers or used for cargo.

The CAESAR project began in 2010 as a senior student satellite project. The first team of students designed a 48 satellites constellation with the goal of locating individuals in distress in oceanic surroundings around the world. Following the success of CAESAR 2010-2011, the Technion decided to launch a three satellite demonstration mission lead by the Distributed Space System Lab (DSSL) and supported by IAI, RAFAEL and other partners. The mission is planned to launch in 2015 with the CAESAR team as an ongoing contributor to the various tasks of the mission.

DBF (Design Build and Fly) is an annual competition, held in the US and conducted by AIAA. Every year, a new set of rules is published, trying to simulate real life scenarios that future aeronautical engineers will deal with in their career.

The “Birdinator” project’s main goal was to understand the mechanics of a bird’s flight in nature in order to later design and build an artificial bird, resembling a real bird as much as

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית