Contact Us
A Special Reveal of the Formula Student Technion 2017 Project

A Special Reveal of the Formula Student Technion 2017 Project

29.06.2017

השבוע התקיים בפקולטה אירוע חשיפה מיוחד לפרויקט פורמולה טכניון 2017. הפרויקט הינו פרויקט הסטודנטים הגדול ביותר בטכניון ומונה השנה קרוב לחמישים סטודנטים משלל פקולטות, אשר מתכננים ומייצרים רכב מירוצים לליגת Formula Student העולמית (הכוללת כ-700 קבוצות בעולם), לצורך תחרויות שנתיות בחו"ל.

הסטודנטים של הפקולטה מעורבים בפרויקט בשלל צוותים ותחומים, כאשר התמחותם ותרומתם המרכזית הן בתחום אווירודינמיקת הרכב, ובפרט הכנפיים ההפוכות לייצור "downforce".

חשיפה ראשונה באוירונוטיקה של פרויקט פורמולה טכניון 2017     חשיפה ראשונה באוירונוטיקה של פרויקט פורמולה טכניון 2017     חשיפה ראשונה באוירונוטיקה של פרויקט פורמולה טכניון 2017     חשיפה ראשונה באוירונוטיקה של פרויקט פורמולה טכניון 2017

פרויקט זה הוא מהבודדים אשר מקיימים תהליך הנדסי מלא של תכן, ייצור ולאחר מכן שימוש מלא במערכת, כאשר התכן האווירודינמי מבוצע באמצעות סימולציות זרימה מתקדמות (CFD), והתכן המכאני עבור הכנפיים מושתת על עבודה משמעותית עם חומרים מרוכבים. הייצור בפועל מתבצע ע"י הסטודנטים עצמם תוך שיתוף פעולה הדוק של הפרויקט עם הפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל ועם מפעל "כנפית", אשר מאפשר ותומך בתהליך הייצור בחומרים מרוכבים. שלב הייצור בפרויקט זה הוא המורכב ביותר בהיקפו מכלל פרויקטי הסטודנטים בטכניון.

חשיפה ראשונה באוירונוטיקה של פרויקט פורמולה טכניון 2017     חשיפה ראשונה באוירונוטיקה של פרויקט פורמולה טכניון 2017     חשיפה ראשונה באוירונוטיקה של פרויקט פורמולה טכניון 2017

נאחל לסטודנטים שלנו הצלחה בתחרויות השנה, ונמשיך לדחוף את הקבוצה קדימה בשנים הבאות.  בהצלחה!

קרדיט ותודה לעומר כהן, סטודנט בפקולטה וחבר בצוות, אשר כתב את הידיעה.

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית