Contact Us
Joint Technion – Purdue Course on Aero-Thermal Measurement Techniques

Joint Technion – Purdue Course on Aero-Thermal Measurement Techniques

15.03.2018

בין התאריכים של 11 ו-15 cמרץ 2018, הפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל של הטכניון אירחה קבוצה של סטודנטים בלימודי הסמכה מהפקולטה להנדסת מכונות של אוניברסיטת Purdue בארה"ב. במהלך הביקור שתואם בעזרתה של אורנה הילמן מהבי"ס הבינלאומי של טכניון, הסטודנטים השתתפו בקורס של 40 שעות בנושא "שיטות מדידה אווירו-תרמית" שאורגן על ידי פרופ"מ בני צ'וקורל (טכניון – מט"ל) ופרופ' גיירמו פאניאגואה (אוניברסיטת Purdue). במסגרת הקורס, הסטודנטים נכחו בסדרת הרצאות על מגוון נושאים במדעי המדידה והשתתפו במספר ניסויים יסודיים אשר נערכו במעבדות דנציגר של הטכניון ואורגנו על ידי פרופ' אייל זוסמן מהפקולטה להנדסת מכונות.

בנוסף לפעילות האקדמית, לסטודנטים הייתה הזדמנות לראות מספר אתרים גיאוגרפיים והיסטוריים חשובים. במהלך שהותם בחיפה, הקבוצה ביקרה גם בעכו ועוספיה. טיולים אלה חשפו את המשתתפים למגוון התרבותי הקיים בישראל. בהמשך ולאחר שהקורס הסתיים, הסטודטים נסעו לירושלים, ביקרו במוזיאון יד ושם ובילו יום במצדה וים המלח.

בהתבסס על המשוב המאוד חיובי של המשתתפים ושל אוניברסיטת Purdue כגוף מממן, החזון הוא לארגן אירועים דומים על בסיס שנתי. באמצעות שימוש בפלטפורמה זו כבסיס לשיתוף פעולה עתידי, המטרה היא לבסס קשרים מדעיים עמוקים בין טכניון ל-Purdue. בנוסף על כך, קורסים דומים בעתיד יאפשרו לחשוף קבוצות של סטודנטים אמריקאיים לאיכויות של מדינת ישראל ואנשיה.

פרופ"מ בני צ'וקורל והסטודנטים בקורס המשותף לטכניון ואוניברסיטת פורדו לשיטות מדידה אווירו-תרמיות

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית