Contact Us
The 2019 Annual Workshop on Advances in Turbomachinery and the 18th Israeli Symposium on Jet Engines and Gas Turbines

The 2019 Annual Workshop on Advances in Turbomachinery and the 18th Israeli Symposium on Jet Engines and Gas Turbines

02.12.2019

ב-26 בנובמבר 2019, הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל של הטכניון אירחה את הסדנה השנתית לחידושים בתחום הטורבו-מכאניקה. פעילות זו אורגנה על ידי פרופ"ח בני צ'וקורל במטרה ליצור מסגרת עבור חוקרים מובילים בתחום הטורבו-מכאניקה לחלוק את הידע והנסיון שלהם עם סטודנטים, חברי האקדמיה והתעשיה. השנה, הסדנה התרכזה בחידושים בתחומי מנועים מבוססי משטר דטונציה בתא הבעירה ובזרימה אי-יציבה אשר מאפיינת טורבו-מכונות רבות.

המרצים האורחים היו פרופ' גיירמו פניאגואה מאוניברסיטת פורדו (Purdue University), ד"ר באינדיר סרקוגלו ממכון וון-קרמן לדינמיקת זורמים (VKI) וד"ר ג'ון קלארק ממעבדות המחקר של חיל האוויר האמריקאי (AFRL), אשר נתנו הרצאות בנושאי מחזורים מבוססי דטונציה, מידול של בעירה במשטר דטונציה ותכן טורבינות לעבודה גבוהה, בהתאמה. בסדנה השתתפו נציגים של מפא"ת, חיל האוויר, חברת מנועי בית שמש, רפא"ל, תעשייה אווירית וטכניון. בסך הכל, יותר מ-50 משתתפים נרשמו לסדנה והתקבל משוב מאוד חיובי מכל הנוכחים.

לאחר הסדנה, ב-28 בנובמבר 2019, התקיים הכנס הישראלי השנתי ה-18 למנועי סילון וטורבינות גז. השנה, בפעם הראשונה, הפעילות של הכנס כללה לא רק הרצאות של אורחים מוזמנים ושל נרשמי הכנס, אלא גם הצגת פוסטרים שחשפה את באי הכנס למחקר לתארים גבוהים בנושאים קשורים להנעה סילונית אשר מתקיים בטכניון. יתרה מכן, נציגי התעשייה המקומית קיבלו הזדמנות להציג את מוצריהם בתערוכה טכנית מקצועית וסיור למתקנים המחודשים של המעבדה לטורבו-מכונות ומעבר חום של הטכניון נערך על ידי סגל המעבדה. 11 חברות השתתפו בתערוכה ויותר מ-20 מאמרים מדעיים והנדסיים הוצגו בכנס אשר השתתפו בו יותר מ-200 חברי אקדמיה, תעשייה וצבא.

ראו תמונות נוספות מהכנס, התערוכה והסיור במעבדה.

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית