Contact Us
פרופ' דניאלה רווה נבחרה לכהן כדיקנית הפקולטה

פרופ' דניאלה רווה נבחרה לכהן כדיקנית הפקולטה

26.12.2023

הפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל בטכניון שמחה להודיע על מינויה של פרופ' דניאלה רווה כדיקנית החדשה, החל מה-1 בינואר 2024.

מינויה של פרופ' רווה מהווה אבן דרך משמעותית נוספת עבור הפקולטה והטכניון, שכן היא לא רק חוקרת מכובדת אלא גם בוגרת מוערכת של הפקולטה. פרופ' רווה סיימה את לימודיה בהנדסת אוירונוטיקה וחלל בהצטיינות, השלימה בפקולטה את התואר השני והדוקטורט ובהמשך, כחברת סגל בפקולטה, ביססה את מעמדה כחוקרת מובילה בתחום האווירואלסטיות ומרצה אהודה על הסטודנטים בפקולטה.

Prof. Daniella Ravehכדיקנית פרופ' רווה תהיה אחראית על יישום התוכניות האקדמיות של הפקולטה, טיפוח שיתופי הפעולה והמחקרים הבינתחומיים, והבטחת המשך המצוינות, תוך חתירה לשיפור ההישגים והמוניטין של הפקולטה. נקודת המבט הייחודית שלה כבוגרת תתמוך במאמץ המתמיד של הפקולטה לספק לסטודנטים ולחוקרים סביבת לימוד ומחקר מיטבית. מינויה של פרופ' רווה הוא עדות למחויבותו של הטכניון לטפח ולפתח כישרונות בשורותיו. הדרך שלה בפקולטה מדגימה את מאמצי הפקולטה בהכשרת בוגרים מצטיינים התורמים באופן משמעותי למדעי התעופה והחלל.

 

"אני גאה להיכנס לתפקיד דיקנית הפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל בטכניון", אמרה פרופ' רווה. "אחרי שהייתי סטודנטית במוסד מוערך זה, ואחרי שנים רבות של מחקר והוראה, אני נרגשת לתרום לצמיחת והצלחת הפקולטה, ומצפה לעבוד עם סגל הפקולטה והסטודנטים כדי להמשיך את תנופת השגי הפקולטה, ולהניע חדשנות בהנדסת תעופה וחלל".

 

פרופ' טל שימא, דיקן הפקולטה היוצא הביע את שביעות רצונו ממינויה של פרופ' רווה, וציין: "היה לי הכבוד לשמש במשך ארבע שנים כדיקן הפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל בטכניון. זאת היתה תקופה מאתגרת מאוד ומלאת פעילות וכולי תקווה שהצלחנו להבטיח את עתיד הפקולטה לדורות הבאים. כבוגר הפקולטה זאת היתה זכות מיוחדת לעבוד ביחד עם חברי הסגל האקדמי, הטכני והאדמיניסטרטיבי המצוינים שלנו בכדי לחנך ולהכשיר את דור העתיד שלנו, להרחיב את גבולות הדעת בתחום, ולתרום למדינת ישראל ולביטחונה. אני מודה להנהלת הטכניון ובמיוחד לנשיא פרופ' אורי סיון על התמיכה החזקה בנו. אני סמוך ובטוח שפרופ' רווה, כדיקנית הפקולטה הבאה תנהיג את הפקולטה באופן מצויין ותצעיד אותנו לשיאים חדשים".

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית