Contact Us
2018-2019 Excellence Ceremony

2018-2019 Excellence Ceremony

27.01.2020

ביום חמישי ה-23/1/20, נערך בפקולטה טקס מצטיינים לשנת תשע"ט, לראשונה באודיטוריום המחודש, במהלכו חולקו תעודות והוענקו פרסים לסטודנטים מצטיינים בלימודים ובמחקר.

דיקן הפקולטה, פרופ' טל שימא, בירך את הסטודנטים המצטיינים ובני משפחותיהם, ופרופ"ח דן זלזו, מרכז לימודי הסמכה, הנחה את הטקס היפה, שאורגן על ידי דפנה הרשקו, מרכזת הוראה והסמכה.

פרס ע"ש פרופסור ארנן סגינר למצוינות ראויה לשבח במחקר הוענק לסהר שפיץ על מחקרו בהנחיית ד"ר יובל לוי, ופרסי מצוינות במחקר הוענקו לעדן שזר על מחקרו בהנחיית פרופ"ח משה אידן, ליובל גיארי על מחקרו בהנחיית פרופ' אמריטוס ברי גרינברג, ולקדמיאל קרסנטי על מחקרו בהנחיית פרופ' ערן שר.

פרס ע"ש משה ושרה רובין ז"ל וזאב ונעמי פון וייזל ז"ל הוענק לסטודנט לדוקטורט נטע יוקב על עבודת מחקר מצטיינת בהנחיית פרופ' אמריטוס ברי גרינברג.

Rubin Prize - Neta Yokev

פרס ע"ש דב שמשון כהן ז"ל הוענק לסטודנט לדוקטורט מיאל שרף על הצטיינות יוצאת דופן בלימודים ובמחקר בהנחייתו של פרופ"ח דן זלזו.

Dov Shimshon Cohen Prize - Miel Sharf

פרס ע"ש אילן שטרנברג ז"ל לסטודנטים מצטיינים או חברי סגל בפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל המשלבים בלימודיהם/מחקרם נגינה בפסנתר או בכלי נגינה אחר עם עדיפות למוסיקה קלאסית, הוענק לפרופ"ח אבשלום מנלה – חבר סגל המשלב הצטיינות במחקר ונגינה על פסנתר.

תשעים ושישה סטודנטים וסטודנטיות, מצטייני ומצטיינות נשיא ודיקן בסמסטרים חורף ואביב תשע"ט קיבלו תעודות הוקרה.

יובל דנה ועמית גבאי הנעימו את זמננו בקטעי נגינה ושירה.

תמונות מן הטקס

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית