Contact Us
AUVSI-2015 Project Conclusion and Presentation Event and Participation of the AUVSI-2015 Project Team at UVID/AUVSI

AUVSI-2015 Project Conclusion and Presentation Event and Participation of the AUVSI-2015 Project Team at UVID/AUVSI

21.12.2015

ב-28 באוקטובר2015 התקיים בפקולטה אירוע לסיכום פרויקט 2015-AUVSI.

פרויקט זה הינו פרויקט גמר של הסטודנטים (פרויקט 7/8) בפקולטה לאווירונאוטיקה והוא נעשה לראשונה במשותף עם הפקולטה להנדסת חשמל.

באירוע השתתפו אנשי התעשיות שתמכו בפרויקט ובכלל זה רפאל, תע"א, אלביט, ועוד. הוזמנו גם תלמידים מבית הספר הטכני של חיל האוויר ובי"ס אורט קרית ביאליק וכמובן אנשי הסגל מאווירונאוטיקה וחשמל והסטודנטים השותפים לפרויקט משתי הפקולטות.

הסטודנטים בפרויקט זה פיתחו, תיכננו, בנו והטיסו מערכת אווירית אוטונומית לסיור וצילום אווירי. המערכת הוצגה בתחרות בינלאומית והגיעה למקום השני !!!

את הפרויקט מנחה דרור ארצי, שגם הנחה את האירוע לסיכום הפרויקט.

IMG_0715AUVSI-2015

דרור פתח את הערב בהסבר קצר על הפרויקט והזמין את פרופ' יעקב אושמן מאווירונאוטיקה ואת פרופ' יואב שכנר מהנדסת חשמל שבירכו במילים חמות את הפרויקט, העושים במלאכה (מנחים וסטודנטים) ואת ההישג  יוצא הדופן של הפעלה מוצלחת של המערכת והזכייה במקום המכובד בתחרות בארה"ב.

IMG_0724IMG_0732

אחרי הברכות העניקו דרור ארצי  ופרופ' אושמן תעודת הערכה לראש הפרויקט – הסטודנט שגיב יערי.

שגיב המשיך את האירוע בהצגה מפורטת של המערכת ותהליך פיתוחה המורכב והאתגרי. חבר הצוות שלומי בושר סייע במתן הסברים על חלקים של המערכת. כלי הטיס והתחנה הקרקעית הוצגו על במת האודיטוריום.

IMG_0719IMG_0743
IMG_0755IMG_0750

היה ערב מצוין ששילב איכות אקדמית הנדסית עם התרגשות טבעית וספונטנית של מהנדסים צעירים.

IMG_0752IMG_0718

IMG_0737IMG_0757

                              IMG_0777     IMG_0778


ב-9 בנובמבר 2015 השתתף צוות פרויקט AUVSI (משנה שעברה ומשנה זו) בכנס UVID/AUVSI.

באנר כנס UVID 2015

לכנס זה, המאורגן בדרך כלל ע"י שבועון  ISRAEL DEFENSE, הצטרף השנה גם ארגון AUVSI והוא אחד הכנסים המובילים בתחום כלי טייס בלתי מאוישים.

לאור ההצלחה יוצאת הדופן של המערכת בתחרות בארה"ב (מקום שני בעולם !), קבוצת הפרויקט הוזמנה ע"י המארגנים להציג את המערכת בכנס.

ההשתתפות כללה הצגת כל המערכת, מטוס ותחנות קרקעיות, ע"י הסטודנטים והרצאה קצרה של מנחה הפרויקט, דרור ארצי, בפני מליאת הכנס. בהרצאה שכותרתה Creating the Next Generation of UAV Engineers, הציג דרור את פרטי המערכת וגם כיצד הוא "יוצר" את מתכנני העתיד.

בסוף ההרצאה הוזמנו גם הסטודנטים לבמה ובטקס קצר הוענקה לסטודנטים ולמנחה תעודת הערכה. התעודה הוענקה ע"י Mr. Brett Davis, Vice President of publications and marketing AUVSI Washington  ועל ידי מארגני הכנס.

קבוצת 2015 בכנס UVID-AUVSIההשתתפות בכנס היתה מוצלחת ביותר. הסטודנטים הציגו בהתלהבות את המערכת לכל מבקרי הביתן, נפגשו והתייעצו עם כל שאר המציגים, אספו חומר ולמדו על מערכות שאולי ישתלבו בפרויקט בעתיד, וכמובן שמעו הרצאות מעניינות.

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית