Contact Us
The 2019 Undergraduate Student Project Exhibit

The 2019 Undergraduate Student Project Exhibit

26.07.2019

הפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל קיימה ב-26 ביוני את תערוכת הפרויקטים של הסטודנטים לתואר ראשון. דיקן הפקולטה פרופ' יצחק פרנקל אמר לסטודנטים: "הפרויקטים המוצגים כאן הם התנסות ראשונה שלכם באינטגרציה בכל ההיבטים של הנדסת אוירונוטיקה וחלל. אין לי ספק שלמדתם מהם המון, ושבעבודתכם בתעשייה תלמדו עוד הרבה. אני מזכיר לכם שתעשייה אינה האופציה היחידה ומזמין אתכם להמשיך כאן לתואר שני – בין אם תמשיכו אחר כך באקדמיה ובין אם תצאו לשוק."

פרופ"ח גיל יודלביץ', מרכז הפרויקטיםמרכז הפרויקטים בפקולטה, פרופ"ח גיל יודלביץ', אמר לסטודנטים כי "הפרויקטים העניקו לכם הזדמנות להתנסות בעבודה מערכתית מא' ועד ת', בדומה לעבודה בתעשייה. בפעילות זו פיתחתם את הראייה המערכתית הנדרשת בהנדסת מערכות. חוויתם גם קשיים רבים באינטגרציה, בניסויים, בהמראות ובנחיתות, ועל כך אני אומר – ברוכים הבאים למציאות! כך נראה העולם האמיתי, ואין לי ספק שהקשיים והתקלות רק מעצימים את חווית הפרויקט."

באירוע הוצגו הפרויקטים השונים – פרויקטים חדשים ופרויקטי-המשך משנים קודמות – שהסטודנטים ערכו בהנחיית מומחים מהתעשייה. הפרויקטים החדשים שהוצגו באירוע הם הכטב"ם הסילוני האוטונומי Aeolus ; כטב"ם הריסוס iSplane שפעילותו אינו נפגעת בתנאי חשיכה, אובך ועננות; והכטב"ם האווירואלסטי  A3. אלה הפרויקטים שהמשיכו עבודות של שנים קודמות: Fire Fly –  נחיל רחפנים אוטונומי לגילוי שריפות יער בשלב מוקדם; VITO – רחפן Ducted-Fan לטווח רחוק; DriveSat –  ננו לוויין המתמרן באמצעות טכנולוגיית הנעת פלזמה חדשנית; Cornetto – מערך לשיגור ומעקב אחרי טילים, שפותח עם האוניברסיטה הטכנית של מינכן; ומערכת אווירודינמית המשפרת את מכונית הפורמולה הנבנית בטכניון על ידי צוות סטודנטים בין-פקולטי.

פרויקט ייחודי הוא Front Viewer – כטב"ם מהיר הממריא ונוחת אנכית, שפותח בשיתוף אוניברסיטת סן דייגו. הודות ליכולותיו הייחודיות בהמראה ובנחיתה הוא מתאים לשיגור מספינה למשימות של תצפית ואיתור.

צפו בכל התמונות מהאירוע.

קרדיט: יצהר ורדי, דוברות הטכניון
צילום: רמי שלוש, דוברות הטכניון

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית