Contact Us
משרות חברי סגל

משרות חברי סגל

הצטרפו לסגל הפקולטה

אנחנו מזמינים אתכם להגיש מועמדות למשרות חברי סגל בכל הדרגות בפקולטה להנדסת אוירונוטיקה וחלל בטכניון.

בפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון אנו משקיעים את מאמצינו ביצירה והרחבת רעיונות בתחום מדעי החלל, ומחוייבים לטיפוח מחקר אינטרדיציפלינרי על מנת לפתור אתגרים מורכבים במדעי התעופה והחלל. בפקולטה כ-400 סטודנטים לתואר ראשון וכ-150 לתארים מתקדמים, והיא ממלאת תפקיד מרכזי בשמירת על מעמדה של ישראל כמובילה בתעשיית התעופה והחלל העולמית. ההישגים האקדמיים של הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל זכו להכרה עולמית, כאשר המחלקה מדורגת כיום במקום ה-25 בעולם לפי דירוג שנחאי לשנת 2023.

הצטרפו אלינו

הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל מחפשת אנשים עם פוטנציאל יוצא דופן למחקר והוראה, שיעשירו את המגוון המקצועי של הקהילה האקדמית. מעניינים במיוחד מועמדים למסלול קביעות ברמת מרצה בכיר. עם זאת, מועמדים בולטים ישקלו להצטרפות בדרגות בכירות יותר.

תחומי העניין של המחקר בפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל כוללים מערכות בקרה, אומדן, ניווט ומערכות תעופה וחלל; אסטרודינמיקה והנעת חלל; מבני תעופה וחלל; בעירה והנעה; אווירודינמיקה, מכניקת נוזלים, אווירואקוסטיקה והעברת חום, כל זאת עם מיקוד על התחומים הבאים:
(i) הנדסת תעופה וחלל בת קיימא;
(ii) הנדסת תעופה וחלל מונעת בינה מלאכותית;
(iii) עיצוב מתקדם;
(iv) כלי תעופה מהירה.

מועמדים ראויים ידרשו לערוך מחקר עצמאי ברמה עולמית, לפקח על סטודנטים לתארים מתקדמים וחוקרים לאחר דוקטורט, ללמד קורסים לתואר ראשון ולתואר שני, ולהשיג מענקי מחקר. על המועמדים להיות בעלי תואר .Ph.D. בהנדסת תעופה וחלל או בתחומים משיקים.

הגשת מועמדות

בחינת המועמדויות תימשך עד למילוי המשרות הפנויות. על המועמדים המעוניינים להגיש (i) מכתב נלווה; (ii) קורות חיים הכוללים רשימת פרסומים; (iii) הצהרת מחקר; (iv) הצהרת הוראה; וכן (v) פרטי התקשרות של לפחות חמישה ממליצים.

בקשות יש לשלוח במייל אל:

פרופסור דניאלה רווה, דיקנית
הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל
הטכניון – המכון הטכנולוגי הישראלי
חיפה 32000, ישראל
דוא"ל aedean@technion.ac.il

למידע נוסף
נא למלא את הפרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
**שדות חובה מסומנים בכוכבית